söndag 30 januari 2011

Söndag redan. Varför går helgerna så fort? Igår var vi på kalas hos ungarnas mormor som fyllt år. Det var en herrans massa goda kakor och tårtor. Jag kommer aldrig att hitta bikiniformen igen känner jag. Kakor, det är ju så gott! :)
Idag åkte vi och handlade efter frukost. Det är ju ett helt företag att komma iväg såhär i vintertider med två ungar. Hemma igen var det en hund som var tvungen att få sin dagliga motion. Sen ska det lagas middag och helt plötsligt ringer en kille på en annons på blocket som vi la in i September typ. Så det var bara till att plocka ut grejerna ur sideboardet och säga farväl till att. =) Sen är det kväll och ungarna ska bytas på och nattas. Nu snart dags för solsidan! Ni är väl laddade?

Oj! Jag får ju inte heller glömma att berätta att lilla Linnsan hon är så duktig så! Hon sover i sin egna säng i sitt egna rum sen tre nätter tillbaka! Det gick så bra när jag väl bestämde mig för att nu fick det banne mig vara slutsnuttat på nätterna. Underbara tjeja!

NU! SOLSIDAN!

Höres! Synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar