tisdag 18 januari 2011

Sådär. Nu har jag bytt mall på bloggen. Längtar efter våren och ville ha en fräschare, ljusare layout.
I går var herr Carlström hos läkaren för sin psoriasis. Han fjällar ju värre än vad Ebba och katten hårar tillsammans här hemma. Så nu får han börja sola på lasarettet en dag i veckan ett tag framöver. Hoppas det blir bättre. Tyckte gott att han kunde åka på en sista minuten resa till Thailand med mig och barnen (hittade flygstolar två veckor till Krabi, perfekt för mig som vill tillbaka till Lanta för 3400!!!) Men han vill inte fråga chefen med så kort varsel... Mesigt säger jag!
Fullt upp denna vecka. Idag kommer fröken Rosén hit. I morgon ska vi till David och Caroline och titta på deras nybyggda hus. Ska bli jättekul att se. På Torsdag ska vi hem till Angelica och leka med Lila och Sam. Så veckan kommer nog att rusa iväg.
Nu ska jag gå och hänga upp tvätt och städa upp lite innan jag ska hämta Milo på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar