tisdag 11 januari 2011

Idag är jag tröööött! En liten Linn bökade ett bra tag klockan 4 på morgonen. Vet inte varför egentligen. Gissade påförkylningen som krånglar så jag gick upp med henne och hämtade nässpray. Och det verkade göra susen. För sen somnade hon gott en stund till. Mn för övrigt är det lite bråk från henne om att hon hävdar sin rätt till sin mammas tuttar. KONSTANT, HELA TIDEN om nätterna. Försöker lura i henne nappen bäst det går. Det är inte lätt att vara Linn just nu när allt går emot henne. Sluta amma, tänder på G, förkylning och det där benet som hela tiden hamnar framför henne och hindrar henne från att krypa. Ja, jisses nu gnäller hon igen för att jag inte ger henne min tid. Nä, dags att äta innan vi hämtar milo på dagis. Och den där milo är en annan historia som jag berättar senare... hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar