onsdag 22 december 2010

Snorstuga

Idag trotsade vi kylan och gick ut en runda. Alltså alla utom Ebba. Hon får ju ont i tassarna bara av att tänka på att gå ut. Vi har ju stannat inne i fyra dagar nu, så det var skönt att känna att man hade ben som man kan röra på. Milo har ju varit dunderförkyld med lite feber i början. Och ögoninflammation som han sen spred vidare till Linn som just nu har väldigt kraftig förkylning plus ögoninflammation. Hon slapp dock febern.
Så det blir inget dagis denna vecka för Milleman. Synd, tycker jag eftersom han inte ska vara där på ett bra tag. Pappa ska ju vara hemma två veckor efter julen.
Ikväll ska vi fira lilljul hos min mamma.
I morgon ska jag in t stan och fixa dom sista klapparna. Jag är skitsent ute! Jag vet! Men med sjuka barn kommer man ingenstans. Vill inte köpa julklappar till mannen på Ica. Så därför kommer ungarnas farmor hit och ta hand om Milo. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar