fredag 1 april 2011

Badkarsbilden på Linn...

Jag tycker att bilden är alldeles härlig och visar upp några av Linns bästa sidor! :) Men jag har funderat mycket sen jag la upp den. Är den för mycket? Är det fel att lägga upp en sån bild här? Ska jag ta bort den?
Bilden är ju så oskyldig. Men det finns ju många pervos där ute vet jag...
Vad tycker ni? Kommentera gärna!


(Jag har tagit bort bilden på Linn... Det är tråkigt och synd att det ska vara såhär. Att man alltid måste tänka på vad som är för naket och inte... Men, om nu någon sjuk hjärna skulle fastna för ett barn då räcker det väl ändå med att man har ansiktet på bild?...)

1 kommentar:

  1. bilden är underbar men världen är full av sjuka hjärnor så jag föreslår att du tar väck bilden så att inget blir galet. kram mamma

    SvaraRadera