måndag 20 september 2010

Hej hopp! Vilken helg det har varit. Vi är helt färdiga allihopa! Jag och Mattias har lämnat alla hushållsbestyr däran. Det ser ut som en svinstia här hemma! I dag hade jag tänkt ta tag i att plocka upp det, men vid tio-tiden ringer maken och säger att jag skulle varit på bvc vid halv nio! Paniiiiik! Fick en tid halv elva, så det var ju bara att kasta sig t badrummet och försöka göra sic någorlunda ok i fejjan. På väg hem från bvc fick linn brytet och ville äta NU! GENAST! Så det var bara att rulla vagnen bort till mamma och sätta mig och amma. Mamma och majk var ju och hämtade hem en liten valp igår. Så söt! Ska ta ett kort på han och lägga ut så forr jag träffar han igen. :-) Så jag kom tillbaka hem med ungarna rätt sent på dan och Milo ville inte somna i vagnen på vägen hem, så det var bara till att få i han mat och sen försöka få han till att sova i alla fall nån timme innan hans pappa skulle komma hem. Men det var inte bara Milo som somnade... det gjorde jag och Linn också :-) det var skönt med lite sömn innan det plingade på dörren. Det var mattias som var utelåst i regnet. Sen blev det mat och nattning av ungarna och absolut inget städat idag heller! Gode gud giv mig styrka att röja upp mitt hem i morgon! Nu ska jag hoppa tidigt i bingen och ladda batterierna!

1 kommentar: